Dus nu had Dhr. Thalen zondag 10 april een afspraak in Engeland in het stadje Hammingshire waar Miss Twain de scepter, of beter gezegd, de “cane” zwaaide. De volgende dag en nacht droomde hij over het feit dat hij wellicht in het echt 4 meisjes zou gaan zien die billenkoek zouden gaan krijgen. Hij dacht aan alle manieren waarop de meisjes hun billen moesten ontbloten. Of, werden hun billen op het podium door de leraren zelf van hun laagjes ontdaan. Toen fantaseerde hij over de manier waarop de meisjes op deze speciale gymkast moesten gaan liggen, wachtend op wat onvermijdelijk was. Langzaam vastgebonden worden, billen in een goede positie. Zou het billenkoek-meubilair in de loop van de tijd zijn verbeterd? Zouden de spanking attributen nog hetzelfde zijn als op de tekening in het boek? Zou miss Twain nieuwe instrumenten hebben laten maken om de vastgemaakte blote achterwerken van de meisjes te tuchtigen? Meneer Thalen wist dat in deze reformatorische scholen, schooluniformen een regel was, inclusief “Vest and Knickers”. Hij stelde zich de meisjes voor in een strak rokje en strakke dunne blouse. Wat zou daaronder schuilgaan?
De volgende Zaterdagmiddag vertrok hij naar Engeland en kwam zondag vroeg in de ochtend aan in Hammingshire , waar hij de Reformatory heel gemakkelijk vond. Iedereen wees hem de weg naar de bekende en gerespecteerde school. De Reformatory was een oud, mooi Engels gebouw uit 1864. Toen hij bij de poort aankwam en aanbelde, kwam miss Twain al snel uit de school lopen richting de poort om open te doen voor meneer Thalen.
Miss Twain was een heel mooie maar streng uitziende vrouw. Ze zag er jonger uit dan ze in werkelijkheid was. Haar respectabele uitstraling was daarentegen juist meer ouder dan ze in werkelijk was. Hier viel duidelijk niet mee te spotten, maar oh, het was een knappe dame met een speels lachje en volle bos donkerbruine haren die los over haar schouder vielen.
Miss Twain opende de poort en verwelkomde meneer Thalen. Volg me naar mijn kantoor zei ze, en ze liep voor meneer Thalen naar de school. Meneer Thalen kon het niet laten om het lichaam van Miss Twain te zien, soepel, sterk, teder, recht, maar ook volle billen die van links naar rechts wiebelden, tja hoge hakken hebben zeker effect, zeker ook op meneer Thalen!
Kom binnen meneer Thalen, wilt u een alvast een kopje thee?
Ja heel graag, na deze lange reis drink ik graag met u een kopje thee.
Miss Twain bood meneer Thalen een comfortabele stoel aan naast de gezellige open haard in haar kamer. Toen verliet Miss Twain haar kamer om wat thee te maken voor meneer Thalen.
Meneer Thalen keek rond in de kamer en het eerste wat hij zag was een groot bord met dunne rotan-stokken. Een aantal stokjes hadden een mooie krul aan het eind. Dat zouden wel eens de “Cane’s kunnen zijn dacht meneer Thalen. Ook bekeek hij direct naast zich een oude foto op Miss Twain haar bureau. Hij zag een meisje in schooluniform, heel mooi. Ze stond in profiel met haar hoofd naar de fotograaf gekeerd en een papier in haar hand. Zou dat de 24-jarige Emily zijn? Hij kon de goed gevormde billen van dit meisje op de foto zien. Zouden deze mooie billen ook gestraft zijn?…..
Miss Twain kwam met de thee de kamer binnen en zag dat meneer Twain naar deze foto keek. Ja, ja, dat ben ik met mijn eindexamen cijferlijst. De beste resultaten van de school sinds 1864.
Zo, zei meneer Thalen, een mooie foto is dat zeker.
Dankuwel, zei Miss Twain, en ze zette het kopje thee bij meneer Thalen neer en nam vervolgens zelf achter haar bureau plaats. Laat me u het verhaal van Reformatory Hammingshire vertellen.
Ik begrijp dat u het boek hebt gelezen waarin onze school een prominente plaats inneemt. Onze school is inderdaad een voorbeeld van goede resultaten door speciale en goede discipline. De discipline is hier in Groot-Brittannië iets wat normaal is en wat strikt wordt gehandhaafd. Dit handhaven is hetgeen waar u meer van wilt weten, is het niet?
Jazeker Miss Twain, daarvoor ben ik hier, zei meneer Thalen.
Welnu, hier in Engeland zijn wij aan de ene kant behoudend, maar aan de andere kant juist niet. Laat me dat uitleggen en ik zal nu vrijuit spreken over ons systeem. De ene kant is dat wij Britten heel bescheiden en behoudend zijn. Maar, als het om straf gaat, gebruiken we deze bescheidenheid op de tegenovergestelde manier zodat het meisje dat gestraft moet worden zich moet blootgeven. Iets wat je op een normale manier niet eens in het openbaar mag zeggen. De straf bestaat daarom niet alleen uit een pijn-component maar schaamte is in dezen heel belangrijk. De straf zal dus bestaan uit een lijfstraf. Een lijfstraf uitgevoerd op de billen, de blote billen van het meisje. Deze persoonlijke lichaamsdelen van het meisje zullen tijdens de straf min of meer ontbloot worden. Er is dus Engelse bescheidenheid aan de ene kant, en Engelse blootstelling en bestraffing aan de andere kant.
Tijdens deze uitleg begon meneer Thalen een beetje te blozen en voelde door de manier van vertellen van Miss Twain dat hij vlinders in zijn buik kreeg.
Miss Twain, vroeg meneer Thalen , u bent heel open over deze methode. Ik moet toegeven dat deze uitleg mij wel wat doet. Voor mij is het best verwarrend deze combinatie van strengheid en schaamte. U moet begrijpen dat dit voor een man best lastig is om het schaamte aspect te negeren.
Jazeker reageerde Miss Twain, ik begrijp dat ten zeerste, zelf ben ik ook niet ongevoelig voor het zicht op vrouwelijke naaktheid. Toch moeten we hier op een professionele manier mee omgaan. De schaamte is belangrijk, maar zeker zo belangrijk is om daar op een goede manier mee om te gaan. Dus met stijl en respect.
Wellicht kunt u me daar mee op weg helpen, zei meneer Thalen.
Zeker, dat ga ik doen, echter dit hoort nou eenmaal bij ons succesvolle onderwijs. Voor iedereen hier in het land, en op deze school in het bijzonder, is het duidelijk dat onze manier van opvoeden en disciplineren samengaat met de spanning die ontstaat door de straf van billenkoek en alle schaamte die daarbij hoort.
Ja, ja interessant, ik moet toegeven, dat het “schaamte” aspect van billenkoek iets is wat ik best spannend vind zeker in combinatie met respect. U zegt dat dit een normaal aspect is in uw visie op onderwijs en resultaten?
Ja, we hebben veel ervaring in het afstemmen van deze 2 aspecten van discipline om de beste resultaten voor de meisjes te hebben. Dit met verschillende strafinstrumenten die we in ons bezit hebben.
Verschillende strafinstrumenten? Ik heb juist gehoord dat in Engeland een specifiek instrument wordt gebruikt voor “spanking”, zei meneer Thalen. Maar u hebt meer dan 1 instrument in gebruik?
O ja, we gebruiken veel. Maar wat u bedoelt is natuurlijk “de cane”. Kijk, hier zijn ze. Miss Twain pakte 1 van de bamboestokjes van het bord, die meneer Thalen al had zien hangen.
Kijk, zei Miss Twain, een cane moet specifieke eigenschappen hebben. In ons dorpje Hammingshire is er een kleine fabriek: DtS, (Discipline through Spanking) waar cane’s worden gemaakt. In feite maakt deze fabriek allerlei spanking-instrumenten en spanking-meubels die worden gebruikt voor billenkoek op school. Misschien kunnen we DtS deze week eens bezoeken.
O ja, dat is een geweldig idee, zei meneer Thalen.
Miss Twain, vroeg meneer Thalen , hebt u destijds zelf ook deze school gevolgd?
Heb ik gedaan! Ik heb deze school bezocht vanaf mijn 20ste, dat was van 1924 tot 1930.
Voor mij en mijn familie was het vanzelfsprekend dat ik naar deze school zou gaan. Zie je, Miss Hailsham was mijn tante en zij was directrice van de Reformatory gedurende 38 jaar tot 1933.
Oké, dat is voor mij een verrassing, zei meneer Thalen, bent u het op die foto op het bureau? En hij wees met zijn vinger naar de foto die hij eerder had opgemerkt.
Ja inderdaad, zei Miss Twain. Daar studeerde ik af en werd in datzelfde jaar assistent van mijn tante in allerlei zaken.
Nou kan ik u vertellen dat ondanks het feit dat Miss Hailsham mijn tante was, ik de cane nogal eens op mijn blote billen heb gevoeld. In feite vond Miss Hailsham dat familie op deze school geen privileges mochten hebben. Nee, in tegenstelling tot dat, werd ik vaker vastgebonden op de billenkoekbank dan anderen.
Billenkoekbank? Vroeg meneer Thalen…
Ja, een van de perfecte billenkoek-meubels van DtS. Meisjes billen worden op deze bank perfect gepresenteerd en er is een bevestigingssysteem gemaakt zodat het meisje op een goede manier beschamend in beeld komt voor het publiek in de zaal. Dus voor het meisje is het gênant, en het wachten is, weet ik wel zeker, pijnlijk. Een hele goede combinatie voor de resultaten aan het einde voor het meisje. En eerlijk is eerlijk respectvol genieten voor ons als toeschouwer.
Dus….u vindt het leuk om uw leerlingen te slaan, vroeg meneer Thalen verlegen?
Natuurlijk vinden we dat goed en ook leuk. Pas als je van deze methode houdt en er echt in gelooft, dan pas zullen de resultaten veel hoger zijn in vergelijking met een leraar die het vanuit een “moeten” doet. Al onze leraren worden aangenomen omdat ze graag billenkoek geven aan meisjes. Maar wel omdat ze het graag geven vanuit een oprecht geloof in de werking daarvan.
Er volgt altijd eerst een stevig sollicitatiegesprek. Dan vallen er al een heleboel kandidaten af. De overgebleven kandidaten krijgen In de tweede ronde te maken met een meisje die een klein vergrijp heeft gepleegd. De kandidaat-leraren moeten beslissen hoe ze te straffen. Niet te veel maar ook niet te weinig. Hoeveel respect hebben ze, hoeveel overtuigingskracht hebben ze. Weten ze ons als jury te overtuigen dat ze thuishoren in de wereld van onze Reformatory. Geloof me, we kunnen kijken of een kandidaat geschikt is voor deze functie op onze school.
Oké, zei meneer Thalen, dus u heeft ook meerdere malen de cane op uw billen gevoeld? En hij keek naar de foto met Emily Twain en zag haar mooi gevormde lichaam en billen!
Ja, ja, in het begin was ik bang voor deze “spankingbench”, maar… na een paar jaar kreeg ik steeds meer een vreemd spannend gevoel in mijn lichaam toen ik wist dat ik gestraft zou gaan worden. De strenge en daadkrachtige blikken van mijn tante tijdens het ritueel van weten, wachten en ontvangen hadden sindsdien een krachtige en een beetje erotische invloed op mij.
Later vertelde Miss Hailham me dat ze hiervan op de hoogte was. Ze zag de reactie van mijn lichaam als ze me mededeelde dat de spanking bench op me stond te wachten.
Omdat mijn tante dit wist, veranderde ze de regels van discipline voor mij. Niet langer kreeg ik een pak slaag omdat ik iets verkeerds deed. Ik kreeg ook een pak slaag als ik iets extreem goeds deed. Billenkoek kon ik dus zogezegd echt verdienen.
Miss Hailham gaf DtS de opdracht om een speciale Emily spanking en exposure meubel te maken. Tevens werden er 2 extra instrumenten voor gebruik op mijn goed gevormde ronde billen gemaakt.
Deze billenkoek meubels en werktuigen werden gebruikt in de laatste 2 jaren van mijn studie. Ik werd altijd langzaam gedeeltelijk uitgekleed op het podium in de centrale hal. Altijd voelde ik een speciale soort opwinding, wetende wat er ging komen. Toen alles klaar was en ik zo bloot was dat de leraren het goed vonden, streelde tante Hailham trillende billen en zei: “Well Emily, I can see and feel that you are ready to recieve. let’s start your correction, or shall we say your satisfaction….
Op dat moment werd er zachtjes op de deur van de kamer van Miss Twain geklopt.
O ja, Miss Twain keek op haar horloge en fluisterde tegen meneer Thalen, er staat ons een verrassing te wachten in de gang.