Aangezien Vorrion op reis is, heeft aube twee weken lang de controle over De Leeshoek overgenomen. Wat vinden jullie? Geslaagd, toch? (hihi “ge-slaag-d 😀 ) Dus: mogen de veranderingen permanent worden? En bij uitbreiding: mag aube de controle over deze website behouden? Waarbij Vorrion nog het hulpje mag zijn dat de technische uitvoering doet, uiteraard. We willen hem niet helemaal aan de kant schuiven, dat zou niet netjes zijn!





Users Today : 17
Users Yesterday : 168
Users Last 7 days : 1396
Total Users : 229831
Views Today : 93
Views Yesterday : 692
Views Last 7 days : 6352
Total views : 1373108